Mittwoch, 12. Februar 2014

Diary #5

#5 12th February 2014


Hellooo my dear readers :)!


Τετάρτη σήμερα παιδιά μου καλάά.. Καταρχήν, ήθελα να σας πω, λυπάμε πολυ, που τόσες μέρες δεν ακούσατε τίποτε απο μένα, όπως και να έχει, δυστιχώς πέθανε ο θείος μου πρόσφατα, και δεν ήμουν σε κατάσταση να γράψω, ή να ασχοληθώ. Τώρα που πέρασαν τα 9μερά, είπα ας αρχίσω πάλι να μπαίνω σε εναν νορμάλ ρυθμό. Τέλος πάντων, ο θάνατος του θείου μου, δεν ήταν το μοναδικό που με απασχολούσε τόσες μέρες. Όλο το σαββατοκύριακό μου το έφαγα στη σχόλη, την παρασκευή απο τις 8 το πρωί εώς τις 7 το απόγευμα, το σάββατο απο τις 11 εώς τις 6 και μισή, και την κυριακή απο τις 11 εώς τις 3. Και παιδιά, πραγματικά, κουράστηκα τόσο πολυ, είχα που είχα την σχεναχώρια και που μου έλειπε ύπνος, καθόμουν και όλη μέρα στη σχολή, απο υπολογιστή σε μετάφραση και κείμενο. Το μοναδικό που με κάνει και είμαι motivated μέχρι στιγμής, είναι οτι αυτό το πρότζεκτ, θα μας φέρει στο Δίστομο. Έτσι ένα ωραίο μικρό ταξιδάκι, τριήμερο νομίζω πως δεν θα μου έκανε και κακό. ;)
Πάντως όλο αυτο που έγινε αυτό το καιρό με έφερε ετσι σε πάρα πολυ σκέψη, και πραγματικά, αυτο το μικρο διαλειμματάκι το είχα ανάγκη, έτσι λίγο να έχω χρόνο μόνο για μένα, δεν μίλησα με κανέναν εκτώς απο το άγορι μου, ο οποίος κάθε μέρα έπαιρνε τηλέφωνο να δει πως είμαι.
Ένα ακόμη κακό της υπόθεσης δυστιχώς, είναι πως μετά απο όλο αυτό το μαύρο χάλι που μου βγαίνει όλη η κούραση τώρα αρχίζω και αρρωσταίνω, και έχω την εντύπωση ότι δεν υπάρχει περίπτωση να το εποφύγω Το ξέρετε αυτό το αίσθημα, και καμία φορά μπορείς να το αποφύγεις τελευταία στιγμή, αλλα δεν πιστεύω να το καταφέρω αυτή τη φορά. Γράψτε μου στα σχόλια αν το γνωρίζετε αυτο! Το θέμα μόνο είναι, οτι δεν πρέπει να χάσω μαθήματα γιατί εχω εξετάσεις τον άλλο μήνα και πρέπει να είμαι παρόν, να μην χάσω επαναλλήψεις ή τελευταία σημαντικά πράγματα. Μπλά μπλά, πολλά τα λόγια, τώρα ξέρετε τους λόγους, γιατί καθηστέρισα τόσο με τα ποστ.
Ακολουθεί ενα Faves January 2014, ελπίζω να ρίξετε μια ματία.


Have fun lovers! <3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts