Donnerstag, 20. Februar 2014

Diary #7

#7 20th February 2014


Hellooo my dear readers:)!

Πέμπτη σήμερα παιδάκια μουυ.. Πρώτα απ' ολα πρέπει να ζητήσω συγνώμη που ακόμα δεν έχει ανέβει το νέο Shopping-Haul αλλα μέχρι στιγμής δεν έχω προλάβει με τίποτα παιδία, λυπάμαι, απλώς είναι αρκετή διαδικασία να βγάλω τις φώτο κτλ. και αργεί λίγο, αλλά σας υπόσχομαι θα ανέβει. Άλλος ένας λόγος είναι, οτι δεν νιώθω και πολύ καλά τελευταία, πονάει συνεχώς το κεφάλι μου, και πιστεύω ότι θα αρρωστήσω, αλλα προσπαθώ να το καθηστερίσω επειδή δεν γίνεται, με τίποτα να χάσω μαθήματα τώρα. 
Τέλος πάντων, σήμερα θέλω να σας μιλήσω λιγο γενικά, για ότι μου κατέβει, ότι σκέφτομαι αυτή τη στιγμή. Πρώτα είναι πραγματικά αυτό το θέμα υγείας, που με βασανίζει. Προσπαθώ να το καλυτερεύσω αλλάζοντας την διατρωφή μου, και κοιμώντας αρκετές ωρες, αν και καταλαβαίνω οτι δεν κάνει και πολύ μεγάλη διαφορά, μεγάλη χαζομάρα. Και τώρα παλι παιδιά πονάει το κεφάλι μου απίστευτα, και λέω πως και πως να παω για ύπνο. Αλλα δυστιχώς αυτόν τον καιρό με κουράζουν τα πάντα, επειδή στο σπίτι μου πέφτει πολυ δουλειά τελευταία, ο πατέρας μου δεν κάνει απολύτως τίποτα, και μένουν όλα για μένα, απο φαγητό και μαγείρεμα εως σφουγγάρισμα, πλυντίρια και διάβασμα, ειδικά τωρα που σε δυο εβδομάδες αρχίζω τα γραψίματα θα χρειάζονταν λίγη βοήθεια. Τέλος πάντων το μυαλό μου και το σώμα μου δεν θέλουν να συμφωνίσουν με τίποτα, το κεφάλι μου λέει 'πίεσε, αντέχεις' και το σώμα απαντάει "κουράστηκα, δεν αντέχω". 
Λες και δεν φτάνουν όλα αυτά δεν είναι ουτε το αγόρι μου καλά, να με στυρίζει εκείνος τουλάχιστον. Τώρα τέλος πάντων είμαι ένα πτώμσ πραγματικά και πάω για ύπνο.
Καληνύχτα αγαπητά μουυ!

Have fun lovers! <3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts