Sonntag, 16. Februar 2014

Diary #6

#6 16th February 2014


Hellooo my dear readers :)!

sunday's breakfast
Κυριακή σήμερα καλά μουυ! Πραγματικά είμαι ενα πτώμα. Έχω να διαβάσω ακόμα, δεν έχω κάνει τίποτε μέχρι στιγμής και εχω μάθημα αύριο. Τα πιο ωραία πράγματα του κόσμου - ξέρωω! Τέλος πάντων, σήμερα άπλα ήταν το lazy-day μου. Σήμερα δεν έκανα απολύτος τίποτα, βασικά, ψέμα, έφταξα ενα πρωινό smoothie (συνταγή και ενα ξεχοριστό πόστ γι'αυτό ακολουθεί σύντομα). Πρέπει να πώ, οτι ήταν αλήθεια πολύ ωραίο! Αλλα κάτι με έχει πιάσει τελευταία και πεινάω συνέχεια.. Ειδικά τώρα που αρχίζω και τρέφομαι διαφορετικά, κοιτώ την υγεία μου, και σκέφτομαι τι τρώω.
valentine's cupcakes
Όπως και να έχει σκέφτομαι πόσο περίεργο είναι όλο αυτο, που γράφω ημερολόγιο online. Θυμάμαι παλαιά, όταν έγραφα ημερολόγιο, το έπαιρνα μαζί μου, παντού, όπου και να πήγαινα, μην τυχόν και το βρεί κανείς και διαβάσει τι σκέφτομαι και τι λέω με το ημερολόγιό μου, και τώρα αρχίζω και τα μοιράζομαι με όλο τον κόσμο, και το πιο περίεργο απο όλα είναι, ότι δεν ξερώ καν, με ποίον τα μοιράζομαι. Είναι αυτό, οτι δεν ξέρω ποιός διαβάζει το blog μου, και ποιός ενδιαφέρεται, και ποιός βλέπει τι γράφω.
shopping mess :D
Νααι, έτσι που λέμε, σήμερα μοιράστηκα μαζί σας αυτό τον φόβο πού έχω, ή μαλλον, αυτή την περιέργια. Τέλος πάντων, ακολουθεί και άλλη μια συνταγή για τα απίστευτα cupcakes που είχα φτιάξει για τον Άγιο Βαλεντίνο, και αυτή για το smoothie που λέγαμε. ;) Μετά το επόμενο σαββατοκύριακο θα έχετε και Outfits, ανυπομονώ πολύ να δημοσιευτούν αυτα! Και στα μέσα της εβδομάδας μάλλον τετάρτη ενα shopping haul. :D


Have fun lovers <3

2 Kommentare:

  1. du hast einen richtig schönen blog! weiter so! :) liebe grüße, lauri :)
    takeasmileforawhile.blogspot.de

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh wie süß! Du kannst dir nicht vorstellen wie mich dieser kommentar freut!! ;-) vielen vielen Dank!!

      Löschen

Beliebte Posts