Dienstag, 21. Januar 2014

Diary #2

#2 21th January 2014



Hellooo my dear readers :)!


Τρίτη σήμερα, παιδια μου καλά. Το ξέρετε αυτο, αυτο το περίεργο αίσθημα, που ρε παιδί μου, γίνεται κάτι, και ο απέναντι σου ειναι τόσο ενθουσιασμένος, και εσυ χαίρεσαι τόσο πολυ για εκείνον, αλλα νιώθεις ετσι περίεργα... Είτε επειδή δεν σε απασχολεί ουτε λίγο το θέμα, είτε επειδή σε πιέζουν να κάνεις κάτι, ή επειδή κάτι σου κακό φαίνεται. Κακά τα πολλά λόγια, κάτι περίεργο τρέχει σε ενα θέμα στο οποίο δεν μπορώ ουτε καν να σκεφτώ κάτι, επειδή απλα δεν έχω ιδέα. Και στεναχωριέμαι. Είναι κατι τέτοια που με κάνουν και δένομαι ακόμη και περισσότερο. Γιατί αρχίζω και γίνομαι εξαρτημένη. Καταλαβαίνω πόσο μεγάλη ανάγκη έχω. Και πόσο πολυ μου λείπει, πόσο χρείαζομαι δίπλα μου, την αγγαλία, το φιλί και την συντροφία. Απλά μου έχει λείψει 


Have fun lovers! <3

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts