Montag, 27. Januar 2014

Diary #4

#4 27th January 2014

Hellooo my dear readers :)!


Δευτέρα σήμερα. Πάλι απο την αρχή καλά μουυ.. Σήμερα κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι, να έχω κάποιον δίπλα μου, ο οποίος με στυρίζει. Χρειάζομαι κάποιον, που να είναι πάντοτε διαθέσημος και να με καταλαβαίνει. Αλλα το σημαντικότερο απο ολα, είναι πως πρέπει να με ξέρει απ' έξω. Εννοώ πως θα με νιώσει απο τι στιγμή που δεν με ξέρει, ή δεν ξέρει τι έχω ζήσει, τι έχω νιώσει, ποιές ειναι οι εμπηρείες μου, και ποιές οι επιθυμίες μου; Αν δεν γνωρίζει τι φοβάμαι, ποιός είναι ο στόχος μού ή ποιά τα όνειρά μου, πως θα με υποστυρίζει όλες τις αποφάσεις μου;
Είναι τόσο όμορφο να ξέρω οτι υπάρχει ένας ανθρώπος μόνο δικός μου, ένας άνθρωπος να μου δείχνει καθημερινά πόσο μ'αγαπάει, πόση σημασία έχω στή ζωή του και πόσα θα έδινε για την ευτυχία μου. Είμαι τόσο χαρούμενη και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω για να αποδείξω πόσο το εκτίμω που είσαι δίπλα μου τόσο καιρό.
Σ'αγαπώ απίστευτα.


Have fun lovers! <3


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts